Mainosbanneri

Mike Perry haluaa palata UFC:hen ja kohdata Conor McGregorin

Entinen UFC-tähti Mike Perry tekee paluun MMA-kehään kohdatessaan Nate Diazin tulevana lauantaina. Perry uskoo, että hänellä on yhä mahdollisuuksia UFC:ssä ja toivoo saavansa ottelun Conor McGregoria vastaan. Perry on saavuttanut menestystä BKFC:ssä, mutta haaveilee edelleen paluusta UFC-kehään.

Mike Perry, joka tunnetaan myös lempinimellä ”Platinum”, astuu takaisin MMA-areenalle ensi kertaa viiteen vuoteen, kun hän kohtaa toisen entisen UFC-tähden, Nate Diazin. Tämä odotettu ottelu herättää laajaa kiinnostusta, ja fanit jakautuvat ennustuksissaan voittajasta. Perry on viime vuosina tehnyt nimeä BKFC:ssä, mutta hänen katseensa on edelleen UFC:ssä ja erityisesti Conor McGregorissa. Perry ei peittele haluaan kohdata McGregorin ja uskoo, että onnistunut esiintyminen tulevassa ottelussa voisi avata hänelle ovet takaisin UFC:hen.

Perry on kertonut, että hänellä on vielä monta ottelua edessään UFC:ssä ja hän uskoo pystyvänsä lunastamaan paikkansa promootiossa. Keskustelua ovat herättäneet myös Perryn ja McGregorin aiemmat sanaharkat, jotka ovat pitäneet fanit jännityksessä. McGregor on puolestaan vihjannut paluustaan kehään heinäkuussa, jolloin hän mahdollisesti kohtaa Max Hollowayn. Tämä ottelu saattaa olla irlantilaisen viimeinen UFC-sopimuksen alainen kamppailu, mikä lisää spekulaatioita hänen tulevaisuudestaan. Perry kuitenkin toivoo, että hän saa mahdollisuuden kohdata McGregorin, mikäli UFC päättää antaa hänelle uuden mahdollisuuden.

Lähde: Mike Perry predicts that he will return to the UFC to take on Conor McGregor following Nate Diaz clash