Jon Jones uskoo, että hänen sopimuksensa purkaminen UFC:n kanssa on mahdollista. Jones oli paikalla seuraamassa Francis Ngannoun voitokasta ottelua, ja hän haluaisi kohdata Ngannoun kehässä, vaikka tietää UFC:n olevan vastahakoinen järjestämään ottelua.
Jon Jones, entinen kahden painoluokan mestari, pohtii uransa jatkoa UFC:ssä. Hänen mukaansa sopimuksen purkaminen UFC:n kanssa ei ole niin mahdotonta kuin monet uskovat. Jones oli läsnä Rousey vs. Carano -tapahtumassa, jossa Francis Ngannou voitti Philipe Linsin tyrmäyksellä ensimmäisessä erässä. Jones kertoi ottelun jälkeen haluavansa kohdata Ngannoun, mutta tietää UFC:n ja Ngannoun välisten jännitteiden vuoksi, ettei ottelu ole todennäköinen.
Jones ilmoitti UFC:lle vetäytyvänsä ja luopui raskassarjan tittelistään vajaa vuosi sitten, mutta halusi palata UFC White House -korttiin. UFC:n toimitusjohtaja Dana White ei ollut kiinnostunut ottamaan Jonesia mukaan, mikä on saanut Jonesin kyseenalaistamaan uransa jatkon UFC:ssä. Jonesilla on myös kiinnostusta nyrkkeilyyn, ja hän uskoo, että panostamalla täysin nyrkkeilytaitoihinsa hän voisi yllättää monet. Hän kokee nyrkkeilyn olevan hauskaa ja haluaisi kokeilla sitä urallaan.
Lähde: Jon Jones: Getting out of UFC contract ‘very, very possible’