Mainosbanneri

UFC jättää hyvästit neljälle ottelijalle, mukaan lukien kääpiösarjan tähti

UFC on erottanut neljä ottelijaa, joista yksi on kääpiösarjan Daniel Marcos, jolla on vaikuttava 18-1 ammattilaisura. Marcos ei saanut jatkosopimusta, vaikka voitti viimeisimmän ottelunsa Felipe Limaa vastaan. Hänen lisäkseen UFC:n listoilta poistuvat myös kevytsarjan Lando Vannata, kääpiösarjan Vince Morales ja kevytsarjan Jamie Mullarkey.

Perulainen Daniel Marcos, 33, saavutti UFC-urallaan merkittäviä voittoja, kuten Adrian Yanezista, John Castanedasta ja Davey Grantista, mutta hänen sopimustaan ei uusittu, vaikka hän voitti viimeisimmän ottelunsa Felipe Limaa vastaan. Marcosin ainoa UFC-tappio tuli Montel Jacksonia vastaan toukokuussa 2025. Marcosin lähtö vahvistettiin perjantaina, kun hänet poistettiin UFC:n viralliselta listalta.

Lando Vannata, jolla on pitkä historia UFC:ssä, teki debyyttinsä heinäkuussa 2016 ja kohtasi monia kevytsarjan huippuja, kuten Tony Fergusonin. Hänen paluunsa lähes kolmen vuoden tauon jälkeen päättyi tappioon Darrius Flowersia vastaan. Vince Morales puolestaan poistuu UFC:stä toisen kerran. Hän palasi promootioon vuonna 2024, mutta useat tappiot johtivat jälleen lähtöön. Jamie Mullarkey, joka oli tuttu kasvo Australian UFC-illoissa, poistuu myös promootion listoilta hävittyään kolme neljästä viimeisestä ottelustaan.

Lähde: UFC parts ways with 18-1 fighter, three others