Mainosbanneri

Gabriel Bonfim haluaa seuraavaksi kohdata Jack Della Maddalenan

Gabriel Bonfim voitti UFC Fight Night 278 -tapahtumassa Belal Muhammadin yksimielisellä tuomaripäätöksellä ja suunnittelee nyt seuraavaa otteluaan toista entistä UFC-välisarjan mestaria, Jack Della Maddalenaa vastaan. Bonfim uskoo, että Della Maddalena on seuraava looginen vastustaja sekavassa divisioonassa.

Las Vegasissa järjestetyssä UFC Fight Night 278 -tapahtumassa Gabriel Bonfim jatkoi voittoputkeaan kukistamalla Belal Muhammadin selkein lukemin 50-45. Voiton jälkeen Bonfim käänsi katseensa tulevaisuuteen ja ilmoitti haluavansa kohdata Jack Della Maddalenan, joka on tällä hetkellä välisarjan kärkiviisikossa. Bonfim kommentoi tilannetta lehdistötilaisuudessa korostaen, että divisioonan tilanne on tällä hetkellä sekava ja Della Maddalena olisi looginen seuraava vastustaja.

Jack Della Maddalena on kokenut vaikeuksia kahdessa viimeisimmässä ottelussaan, joissa hän menetti mestaruutensa Islam Makahcheville ja hävisi Carlos Pratesille. Della Maddalenalla ei ole tällä hetkellä sovittua ottelua, joten Bonfimin ehdotus voi olla molemmille osapuolille houkutteleva. Bonfim on voittanut viimeiset viisi otteluaan, mukaan lukien voitot Ange Loosasta, Khaos Williamsista, Stephen Thompsonista ja Randy Brownista. Hänen ainoa UFC-tappionsa tuli Nicolas Dalbylle marraskuussa 2023.

Lähde: Gabriel Bonfim sets sights on another former UFC welterweight champion