Mainosbanneri

Ronda Rousey kritisoi UFC:n johtoa ja tekee paluun kehään

Ronda Rousey on ilmoittanut tekevänsä paluun vapaaotteluun kymmenen vuoden tauon jälkeen. Hän kohtaa Gina Caranon historian ensimmäisessä MVP MMA -ottelussa Inglewoodissa, Kaliforniassa. Rouseyn ja UFC:n yhteistyö kariutui erimielisyyksiin organisaation johtohahmon Hunter Campbellin kanssa.

Rousey ei säästele sanojaan puhuessaan UFC:n liiketoimintajohtajasta Hunter Campbellista. Hänen mukaansa Campbell on ollut vähättelevä ja sovinistinen Rouseya ja Caranoa kohtaan. Rousey kertoo, että Campbellin asenne ja käytös saivat hänet etsimään muita vaihtoehtoja ottelun järjestämiseksi. Hän koki, että Campbell ei arvostanut häntä ja Caranoa heidän kokemuksestaan huolimatta, ja tämä vaikutti merkittävästi päätökseen järjestää ottelu UFC:n ulkopuolella.

Rousey kritisoi myös Campbellin kommentteja raskaampien painoluokkien merkityksestä naisille. Hän kokee, että Campbellin asenne on loukkaava ja halveksiva, mikä on erityisen turhauttavaa, ottaen huomioon Rouseyn merkittävän panoksen UFC:n naisottelijoiden aseman parantamiseksi. Rousey on päättänyt todistaa arvonsa sekä Campbellille että koko MMA-maailmalle, ja hänen tuleva ottelunsa Caranoa vastaan on jo nostattanut suurta kiinnostusta fanien keskuudessa.

Lähde: Ronda Rousey goes scorched Earth on ‘chauvinist prick’ Hunter Campbell: ‘I’m f*cking coming for your job’